A jelzések fogadása

 

A beérkezett jelzéseket szakmai vezető irányításával képzett szakemberek, családsegítők fogadják, majd a jelzés tartalmától függően azonnal, vagy három napon belül megkeresést indítanak a jelzett család, vagy gyermek irányába. A jelzőrendszeri tag ebben a folyamatban saját szakmai tapasztalatait, szakvéleményét megosztja a családsegítővel, aki ezek ismeretében, valamint gondozási tapasztalata, a kliens együttműködési hajlandósága alapján dönt az ügy további gondozási szükségletéről.

A jelzőrendszeri tevékenység lényeges részét képezi a jelzőrendszeri tagok közelítése egymáshoz, a közös gondolkodás és megoldáskeresés felvetése.

Jelzés tehető:

  • JELZŐLAPON (letölthető), illetve írásban
  • TELEFONON (ebben az esetben is szükséges az írásbeli forma utólagosan! )
  • SZEMÉLYES MEGKERESÉS

A Család- és Gyermekjóléti Szolgálat nyitvatartási idejében ügyeletes családsegítő munkatársnál.

A jelzés beküldhető postán és e-mailben is.

A Család-és Gyermekjóléti Szolgálat illetékességi területe HATVAN, Kerekharaszt.

Címünk: 3000 Hatvan, Radnóti tár 2/A. A épület

Telefonos elérhetőségünk: 37/342-148

E-mail elérhetőségünk: csaladhatvan@gmail.com

Nyitvatartási időn túl jelzése megtételéhez hívja a 70/638 6645 krízis telefonszámot.

Az itt megtett jelzés, továbbításra kerül a Család- és Gyermekjóléti Szolgálathoz.